Activiteiten

Wat we doen

Advies over en executie van marketingstrategieën waarbij relevante content het smeermiddel is om slim jouw marketingdoelstellingen te bereiken.

Laat ons je helpen jouw doelgroep te bereiken.

Bij MT/Sprout Agency weet je zeker dat je de zakelijke beslissers vindt die je wil bereiken. Wij hebben een jarenlange ervaring in het maken van relevante content voor jouw doelgroep en weten dus als geen ander hoe jij ze het beste kan bereiken en interesseren.

Content creatie

Content creatie
Bereik & promotie

Bereik en promotie
Leadgeneratie

Leadgeneratie
Succesvolle contentmarketing is gebaseerd op goede content. Goede content is gebaseerd op een heldere contentstrategie.
Contentstrategie

Samen met jou bouwen we een slimme contentstrategie. We doen dat door in te zoomen op jouw klant, zijn of haar verwachtingen en jouw proposities. Met die ingrediënten vertalen we jouw marketingpropositie in een redactieformule.

Buyer Persona

Goede content is geschreven op een specifieke doelgroep. Pas dan vindt er communicatie plaats. We beginnen dus altijd met het minutieus formuleren van een ijkpersoon of buyer persona. Voor wie gaan we content maken en met welke vragen zit hij of zij?

Positionering

Als we weten voor wie we het doen, gaan we op zoek naar wat de ijkpersoon moet denken als hij aan jouw merk denkt en wanneer hij dat moet denken. We brengen in kaart waarin jij je onderscheidt en wanneer dat relevant is.

Contentdomein

Als we weten voor wie we het doen en wat hij over jou moet denken en wanneer, kunnen we bepalen waarover we het gaan hebben. Dat thema of aandachtgebied noemen we het contentdomein. Samen bepalen we een raak domein met een aantal subdomeinen.

Contentformule

Als het domein helder is omschreven, vullen we de informatiefuncties en -formats in. Willen we vooral nieuws/feiten brengen of juist inzicht en herkenning (cases). Of kiezen we toch voor advies (how-to content)? Stap voor stap vormt zich een helderde contentformule.

Door het creëren van relevante content slaan we een brug tussen jouw marketingdoelstellingen en de interesse van onze lezers.
Artikelen

Deel je kennis en wordt gezien als thought leader met artikelen die je doelgroep helpen.

Bij publicatie verschijnen artikelen op de homepage, gaan mee in de nieuwsbrief, op de social kanalen en worden getoond in de recent verschenen artikelen-widget.

Video & webinars

Met de contentformule in de handen bepalen we een videoformat en kijken we naar het profiel van de te interviewen experts of beslissers.

De redactie werkt een script uit voor de video’s, waarbij belangrijke onderwerpen die passen in het gekozen formule aan de orde komen.

Video wordt vaak ingezet als engagement content.

Podcasts

Een één op één gesprek met een leider? Aan tafel met experts en klanten? Op zoek naar de oorsprong of de grenzen van een hot topic? Samen met jou kiezen we het juiste format voor een podcast.

Events

Intiem, informatiedicht en kleinschalig? Of juist groots en meeslepend? De events die MT/Sprout voor je kan organiseren zijn zeer divers, maar altijd inhoudelijk en gaaf. We organiseren ze voor ons zelf en voor klanten.  Maar we blijven bij onze leest: we zijn goed in concept, programma en werving, niet in organisatie.

Infographic & whitepaper

Iets complex uit te leggen dat eigenlijk niet in een artikel, podcast of video past? Kies voor een white paper of infographic. Een infographic verbeeldt een complex proces of probleem. Met een relevante white paper diep je een onderwerp redactioneel uit en kun je tevens leads genereren.

Jouw content onder de aandacht bij de juiste doelgroep.

Via onze eigen kanalen bereiken we maandelijks ruim 750.000 zakelijke beslissers. Wij communiceren met onze doelgroep via de website, nieuwsbrieven, social en events. 

Bekijk de mediakit voor alle benodigde informatie.

0 K

Unieke bezoekers per maand

0 K

Nieuwsbrief abonnees

Een eenvoudig pakket voor kwalitatieve leads
  • 50 leads
  • Co-branded landingspagina
  • Extra velden in formulier
  • Creatie content
  • Marketing/project manager
Bespreek mogelijkheden
Genereer kwalitatieve leads door relevante content onder de aandacht te brengen.

Verzekerd zijn van kwalitatieve leads? Wij helpen je bij het opzetten van een leadcampagne én lopen de leads na op kwaliteit. Zo weet je zeker dat je de juiste doelgroep bereikt!

Wat is voor jou een lead?

Wij horen graag van jou wat je verwacht van een lead. Waar moet je lead werkzaam zijn? Wat is voor jou de perfecte bedrijfsgrootte en op welke functie kun je het beste scoren?

Welke relevante content gebruiken we om de leads te werven?

Content dat aansluit bij de behoeftes van zakelijke beslissers. Dit kan bijvoorbeeld aangeboden worden in de vorm van een whitepaper, infographic, webinar of event.

Welke drie stappen nemen wij om kwalitatieve leads te werven?

Wij maken een co branded landingspagina voor het downloaden van de whitepaper, event of infographic. Op deze manier verhogen wij de conversieratio.

MT/Sprout maakt campagnemateriaal en jaagt de content aan via onze eigen kanalen. Wekelijks worden de registraties met je gedeeld zodat jouw sales afdeling de leads verder kan bewerken.

Garantie van aantallen leads? Hoe werkt dat?

Heel simpel. wij gaan door met campagne voeren tot dat we het afgesproken resultaat behaald hebben.

Onze klanten

Klanten waar we
voor werken.